Tuesday, October 8, 2013

Visa

Mode: Very the first time! hoyeahhhh

"Buku merah jangan lupa bawa moga2 belum tamat tempoh"...

Walaupun lagu ni kena banned, tp aku x kira! nk nyanyi jugak! huhu....
Visa utk certain2 country....kita kene cucuk vaksin dulu, then br boley proceed visa. Hari tuh terkejar2 nk siapkan semua benda yg perlu utk proceed on visa! Dah proceed visa, br boley dapat actual date to go! seriously, ni salah 1 dari impian aku. Alhamdulillah, Allah makbulkan doa aku ni....syukurrrr, TQ Allah.
So, memasing kemain dah siapkan doc2 sendiri. Tu pun jenuh la jugak...dah mcm explorace dah aku rasa. Tp alhamdulillah, semua doc complete sehari sebelum tarikh yg aku set! & dah siap hantar pun....seriusss talk, aku rs x sabarrr sgt! by the same time, aku takut....pape pun, doakan semoga beroleh apa yg baik2 sahaja ok!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...