Tuesday, November 12, 2013

Durian + Udang + Susu

Mode: Padan muka haku!

Last week aku dah melantak durian, 2 pack slumber badak je makan sorang2....aku menganggap begini, durian belanda is better utk kesihatan...which is korang gugel la sendirik nk tau kelebihan dia. So far, hr tu br minum air daun durian belanda...tu pun mak aku yg rebus....pastu tapis, siap letak dalam gelas! dia dah siap wat camtu, anak dia yg poyo nieh boley plak minum lambat2....mak aku da bising2, bila nak minum....bila nak minum! haisyy, awatla stubborn sgt anak dia nieh erk?
Buah durian belanda aku x makan lagi la lepas operate ni...since mende tu bkn sng nk dapat. Hr tu beli kt pasar, pastu peram x masak2...sabojela..last2 dia busuk! adehhh, awatla org tu pi petik buah muda. Lepas tu terus x mo beli dah.
So, pada firasat aku, klu x dapat durian belanda, durian biasa pun boley kot! dah nama dia pun sama je..muahaha...*padahal tekak aku x tahan nk mentekedaghah durian...aigooo

Asal pegi alamanda je, masuk aeon tuh...mesti buat2 lalu kat tempat kaunter durian tuh..haha
Budak yg jaga tu dah cam muka aku...adoiyaiii...dia boley cakap..."haa, sy dah kenal muka akak, akak yg dtg beli hr tuh kan"...syyyyyhhh, diam2 dah la dik..dh la ms aku beli last week, dia siap tanye, "makan sorang2 ke kak?"..pftpftpft sgt taw

Semalam teringin nk makan udang, so zasss beli udang kat aeon, sampai umah terus tungtangtungtang masak kat dapo...


Nieh klu makan ngan kicap mmg terbaekkk lahh...tp since dah jd pesakit endo, mmg aku x makan kicap dah. Klu sikit2 tu, amek la jugak! tp kan....sambal udang nieh besttt..haha...boley blahh x puji diri sendiri. Ni hasil campak2 je dalam kuali...sbb ms dah rushing sgt! sekali makan...perghhhh...aku rs x la pedas sgt, tp air mata boley meleleh.....haha


Ni aku makan lepas balik dr kelas...habes 1 pack! susu tuh tinggal suku kot! pastu makan lagi ns seround...sekali....amek kau x leh nk tido. X tentu arah badan jadinyaaa.....padan muka aku kan.....konon2 sihat sgt! Hari ni, pagi2 dah x larat! sakit kepala....tula..makan durian lagi...makan benda2 mengarut2 lagi....k, tu je nk citer


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...