Wednesday, November 13, 2013

Kemain sombong!

Mode: Beria aku silent tepon....off vibrate...tapi, kejab2 aku tgk....ada msg x....ada misskol x? Pastu aku nk tye diri aku sendiri.... "aku nieh cukup psyco x?" hahaha!!

Alkisahnye, mood diri aku nieh x brp bahek! boley x aku nk salahkan Lucrin? haisyyyy, mmg nieh sume angkara dia lahh ni! bersabarlah duhai jasad, 2x Lucrin je lagi! pastu pepandailahhh nk idop cemana! haruslahh berpantang dgn lebih strict! hadoiiiii aku x sanggup! Why lucrin made my day?? haha...made lahhh sgt kan! Bak kater nurse tu....amek lucrin ni umpama kita masukkan suatu bendasing dalam badan. For sure badan akan bertindak balas sbb ntah benda alien mana yg duk masuk dalam badan kannnnn....they will fight! penyudahnya aku yg sengsaraaaaaa oi! adeh~

Di tambah plak dgn tekanan2 yg dihadapi nowadays.....makin bertambahlahhhh perasaan x best tuh! sampaikan aku rasa aku nk cakap pun malas! makan for sure selera x brp nk bahek! berat maintain below 55kg! sebelum operate, 59 kot! ala, setakat turun 4kg apedehal kan! very kecik the matter!

Pastu dah cakap ngan mak nk blk ptg jumaat, after work. Yesterday org Masjid kol, katenya jumaat malam ada Majlis Penangguhan Kelas Pengajian & Majlis Penyampaian Sijil.....hapekejadah tajwid kelaut, nk bg aku sijil! shame-on-me!!!! Then, br terpk nk ajak adik blk kg. Td mak ckp adik x dpt balik, member dia kawen....ok fine! aku blasah jela balik kg sorg2 lepas abes majlis tuh.....apa nak jadik, jadiklahhh

Vroooom Vrooommmm....get set- GO!









psst, klu bawak robot nieh, x sampai sejam dah boley sampai kg!! haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...