Monday, November 11, 2013

Miserable

Mode: Every single things i've done, looks topsy-turvy

Uhhh, bahasa kelas tertinggi sgttttt! padahal sume aku gugel jerk! kehkeh...
Starting weekend hr tuh kan, aku dah malas nk touch mende2 yg bersangkut-paut dgn big day tuh! sbb, aku rs mende2 aku wat sume mcm x perfect langsung! padahal aku nieh sangatlah cerewet kann, tp dah mcm mn apa yg aku wat sume mcm x best? ada je yg x kene?? ok fine, korang wat sendiri lahhh klu cenggitu~
Weekend yg sebelum nieh, duk touch up sikit cat2 umah tuh...buruk bebeno nampaknyaaaaaa, mcm x de nak wat kenduriii je...pastu ada jugak org duk complaint cat x kemas....nk je aku menjawab, tp ku sabarkan hati. Dah tentunya yg cat tu anak2 buah & anak2 jiran aku yg tadika-darjah 2-darjah 3...adoiyaiiii....dah yg complaint tu ada tolong ke? x de kannn? sabojela....kang nanti ada yg x balik, tp complaint jugak, mmg nk kene lah jawabnyeee....
Hari tu aku pi tempah khat pun camtu...punyalah bersungguh aku pi mencari....end up dgn sumthing yg aku rs upset sgt! & aku rasa x yh guna lahh benda tu. Wat jela alas lapik kat bonet kete!
This week, dah start bagi kad, ada jugak yg cakap..."awalnye bagi"..ok fine, klu aku tau camni, aku bg dia satu jam sebelum majlis.
Ok lah, cool down zura, durang sume manusia biasa yg nk all the things is perfect! tp tolonglahh faham, aku penat! dahla keadaan diri x berapa nk sihat! operate br cecah 3 bulan 1 minggu...lately bekas2 tebuk tu terasa menggigit2...tp aku belasah jugak angkat menda berat...angkat kayu api.....blablabla....sebab ni majlis aku kan. Aku lah yg kene bertungkus-lumus....& im felt guilty towards mymom yg sakit2-kaki-pun-buat-keje-jugak...& also along yg bertungkus-lumus jd org kuat! eh, dia pompuan kot! aku mmg dah x de adikbadik lelaki eh? ok fine!! & rs x sedap jugak bila along & mak balik lewat malam sebab nk settlekan all the things....adoiyaiiiii....segan dgn broinlaw!

sumber *google

Kadang2 rs mcm nk duduk sudut bilik, mcm pic nieh...tp bila tgk lama2 pic ni mcm antu pOwn ader....takut plak aku! dgn kaki x de jariiiii....eeeee, antuuu! tp drpd aku duk cenggini, baik aku kuak lentang atas katil tgk citer korea..haha....
Tu je nk merapu utk kali ni...sebab lepas ni mesti ada lagi! sebab ada lebih kurnag 2 bakul aku duk peram dalam hati...wakaka


1 comment:

  1. sad ba ra...time2 mcm ni mmg tgh duga kiter...kuatkan semangat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...