Wednesday, November 13, 2013

Pak Imam

Mode: i wish abah is here

Borang permohonan nikah etc yg berkaitan semuanya dah settle.....kiranya all the things yg berkaitan dgn pejabat agama dah ready! tp weekend hr tuh, mymOm kol, kate'y imam suh jumpa dia nanti! haisy....ape lagi ni pak imam oiiiiiiiit! boring tahuuu x?
Sebelum ni mmg aku x pernah jumpa pun pak imam ni...haha. Hari tuh ms nk suh sign & cop, aku suh adik aku. Pastu dokumen ada yg x lengkap, adik aku yg kene ceramah! akak dia, duk relax2 tgk tv kat umah...muahaha! last2, adik aku yg g settlekan dokumen2 mana yg x lengkap, dia pi anta photostat..haha, tq adik!
Dah settle sume tu, byr rm5 kat PAID, & myMom pun dah anta doc yg dah siap kt imam, imam ni suh plak wali jumpa dia....ni sama ada nk nikah kan sendiri atau suh dia. Yang abg aku ni plak ntah apekehal, mula2 hr tuh mcm nk nikahkan, pastu ni x nak plak....aigooooo....pastu dia kate nk jumpa imam 1 day before akad nikah! haaa?? aku dah malas nk komen. Ikut sukalah, nk balik, balik...x nk balik pun x pe! it's fine with me! Org lain pun sbk jugak keje kot :P arghhh, penat melayan perasaan sendiri!
Weekend, duk diam2 dalam bilik....baring-bangun-laptop.....mcm best plak. Leave me alone please!!! huhu....aku nk cenggituuuu utk weekend2 yg akan dtg jugak boleh x? tpppppp, x de maknanya....been promise with mum nk blk kg dia. Even memasing x tau jalan! dulu2 abah je yg tau jalan.....seeeee, kg mak, tp abah yg tau jalan? *sigh
& yg x best, pengantin sendiri plak yg kene pi mengajak! wut a messsss! uhhh boring. Bukan patutnya skrg pengantin dah duk diam2 je ke? ok fine!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...