Wednesday, November 27, 2013

Stop Counting

Mode: Aku nieh spesis alien ke? yg makhluk dunia x boleh nk faham?

Betapa payah diri ini nk teruskan apa yg aku perjuangkan! it's look alike that aku dah nmpak ending dia. Dan frasa "Tema berpakaian menutup aurat dan sopan" yg ada dalam kad invitation, aku rs aku nk padam & tulis "ikut suka kau lah nak pakai apa"...sbb nanti the main person pun akan pakai pakaian yg x brp nk sopan! huh...& they all boley cakap, ok je outing tu?! ok, aku is very the kampung! cakaplah apa uols nk cakap, iols is x kesah pun...fttttftfttffttt!

photo amek dr fb noor khairida....i envy u !!

Impian? seems like aku dah x perlu berangan nk berimpian segala bagai! sebab semuanya dah mcm ikut tekak org! ikut selera org! ikut kepalahotak org! ok fine! lemme look ugly on that day! apedehal! mmg patutnya org pandang kita ni ugly! so durg x berminat! itu lebih bahek....dari org pandang kita ni penuh bernapsu! owh itu bahaya!!

Klu boleh...aku nk berniqob on that day! aku nk pakai baju cantik tp x de nampak sikit pun shape! aku nk bertudung labuh....sm mcm apa yg aku pakai skrg! but people do blame me! kenapa susah sgt nk faham apa yg aku nak? punyalahhh bertahun aku make changes dalam diri aku...bertahun ok! & bukan senang nk tune diri yg lagha ni...but, end up...nobody DO support me!? Aku hanya mampu memohon kekuatan & keredhaan dr Allah...ampunkan aku...redhakan aku....maafkan aku...sbb aku dah cuba control walimah tu nanti berlandaskan apa yg sebaiknya...tp...tp...tp.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...