Monday, January 27, 2014

Goodbye Malaysia

Mode: Im not going yet, but im already miss him!

Weekend br ni balik kg asbend...ada kenduri kawen belah fil...alhamdulillah, majlis running smoothas well! eh, mana aku tau, aku datang makan je..pas makan, ternganga2 dgr org bercerita, pastu blah! huhu...makanan banyak gilos...sampai aku amek penuh pinggan! *x behave langsung! dahla makan 1 meja dgn mak mentua oiiii!!! pastu br nak eh..ehh...terbanyak sudahhh! huhu...dasar sgt kan! maybe sbb time tu aku tengah lapa ke hape ntah? haha...lauk sampai 7 jenis laki aku kira...pastu ada tapai pulut...slurp, manis woi! sodap! ada bubur pulut hitam! *makan panas2! yummy delicious!! pastu ada eskem potong! ada jambu batu...adoiii, kecur dah ni bila diri sendiri type all those things! haha, psyco gila...
Actually saje nk bg mood happy2, padahal N3 ni patutnya n3 sedih gitew~
Alhamdulillah...Allah gve me such a nice man as my husband! owh, kene bagi markah 7/10 je, sbb kang klu bagi 11/10, dia dah x berusaha utk getting better! *sebenarnya ni ayat laki aku, aku igt baik2, sbb nk masuk dalam n3!
Batuk yang menggila, alhamdulillah, aku rs dah getting better! dah sihat dah aku rs. Betul kater doc hr tuh, habeskan antibiotik dulu, br dia akan buat kerja...means, antibiotik tuh akan berjalan to protect our body! so guys, nasihat aku, klu batuk tu, g lah klinik....jangan makan ubat batuk jerk tanpa antibiotik! mmg x elok2 la jawabnya!
Kang klu aku sakit, aku elok je tido lena, laki aku plak yg kejab2 jaga, kejab2 tgk...haaa, ni dah private staff nurse pya class okeh..ni dah bukan nurse biasa dah. Bila aku tya knp x tido, dia ckp kesian tgk aku batuk teruk...adeh #wutalovelyhusband

Insyaa Allah another couple of days to go....& aku akan leave msia~gitew *poyo x?
Actually ni adalah diantara impian hidup aku. Cuma ianya terlaksana dgn izin Allah, tetapi tanpa org2 yg aku sayang....ada n3 aku sebelum ni, yg aku promise abah yg aku nk bawak dia g sana...
Hari tu tetiba rasa sedih...hopefully, Allah temukan aku dgn dia kat sana! bersama2 kelilingi kaabah! bersama2 melontar jamrah! ok stop! aku x nk tukar mood yg sedia ada.

kbai, jupa lagi next n3..psst, mode x de kene mengena dgn n3





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...