Thursday, January 23, 2014

Hubby Cooking

Mode: Tomyam + Telur Hancur

Return back from our short trip on thaipusam off day....aku terus collapse! ohoi, headache melanda lagi! *short trip again? ok, nti aku wat N3. Last nite dah makan activefast....since dah jadi  Mrs nieh, encik asben asek suh amek activefast jerk klu dia tgk aku sakit! No painkiller.....so, saya yg menurut perintah!
So, hr tuh, dah makan activefast, but kepala tingtong lagik! haisyyy...
Dah letak minyak cap kapak, terus landing depan tv! senang pulak lena lepas kepala kene picit2+rambut tarik2 sikit! for migren, mmg ni jela yg boley wat release kann....x caye cer migren! huhu...
Sedar2, asben aku kejut ajak makan! haaa? dia cooking??? alahai, terharuuuuu sgt! rs nk menitik airmata gitew~huhu
X sempat nk snap his 1st dishes yg dia cook for me! sbb time tu mmg mamai2....so, makan dengan selera! dah lama plak rs'y x makan telur hancur tu...sedap! & tomyam tu refresh me!

Nyway, TQ en hubby! tu je nak cakap! kbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...