Thursday, February 13, 2014

6 Dec 2013

Mode: Apabila amanah dr Allah kepada Abah bertukar tangan



Its been a while...
dah masuk 2 bulan lebih as a wifey...
there's no N3 about my weddiing day...
even my hubby do ask me, x de n3 psl peristiwa di mana his wife say "yes"  ke?
actually, kejadian tu x berlaku pun...aku pun x de ckp yes....dia pun x de ask me "will u marry me?" semua itu dongengan semata!
Biarlah perjalanan kami menuju redha Rabbul Jalal, tidak dinaungi oleh mana2 unsur kebaratan.
Perkara yg berlaku, berjalan dengan mudah...even aku x nafikan ada jugak benda2 kecik yg menjadi hal! huhu...almaklum nk kawen dgn aku yg stubborn giler kan...no wonder lahhh!
Bagi aku, bukan mudah utk memberi jawapan utk bertukar status bergelar seorang isteri kepada lelaki yg dulu2 hanya ber-kau-aku, skrg ni dah sah menjadi suami!
wierd to be housemate & roomate! maybe sbb aku dah terbiasa hidup sorg! sebab dulu aku pernah mcm nekad to leave everythings kepada ketentuan Allah SWT...nothing to worry about being single...because i can spend my time with my own world.....myself, my family....
But, diantara listing dalam hidup utk get married by 28, Allah makbulkan jugak...

To be cont....Life as a wifey

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...