Wednesday, February 12, 2014

Kaffarah Dosa

Mode: Aku merasa kesakitan itu



Dulu mak selalu cakap dia sakit tumit...sakit nk menapak...sakit nk solat....& aku selalu bising! sebab sakit tu kita x nmpak kan.....
But then, bila Allah kirimkan aku sakit yg serupa itu, br aku tau cemana azabnyeeeee sakit tu! fuhhh!
Aku x tau by default ke hape ke cemana ntah aku boley dapat rasa ni....ke sebab aku on treatment tu?
Perasaan dia?? nak2 plak time mula2 nk menapak...especially ms mula2 bangun tido! hr tu bila storymory dgn angah aku, dia pun rs mcm tu...tp kejab je...
tp aku nieh, rs sakit2 semua dah...nk jalan laju2 rs mcm disaster giler! kene jalan slow2 mcm ko nk tumbang! aptb! ntah aku pun x faham!! kekadang aku malas nk layan perasaan....heh!
wut happend actually...??
Semalam mc, batuk mcm nk mati! anak tekak rs mcm nk kelua!!! g jumpa doc....dia dah suh aku amek speciment kahak etc sbb batuk dah lama sgt! from 2 weeks after getting married, aku batuk...till now! kadang2 rs dah ok, tp stilllllll ada lagi. fuhh~pastu aku malas nk layan doc tuh! ala, klu beria2 pun, end up, apa yg durg boleh diagnose kan? dah malas la nk mengadap klinik & all the things nieh! rimas!
Aunty kt office dah mcm2 petua dia suh aku try....tp dah brp yg aku try? 1 pun nan hado!
Dl ms bujang2, klu sakit cenggini, aku tidoooooo je...apa nk jadi, jadi lahhh...but now dah ada laki lain laaaa...kang ko tgk umah x settle lagi, lagi tambah sakit ahti...ko buat jugak! sebbek laki aku ni jenih yg rajin jugak! tp aku nieh plak jenih ketegaq!! aku nk aku wat jugak! huhiiiii...larat x larat belakang citer...
kla, dah penat membebel ntah hape2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...