Saturday, February 1, 2014

Percaya kepada cinta selepas nikah

Mode: Love is in the air


Im agree with Hafiz Hamidun. Even terkadang kita gusar ianya tidak seperti yg kita harapkan, tetapi jika kita sandarkan segalanya kepada Allah, In syaa Allah...good things will happend.

Actually, im enjoying (ada ke word nieh) cooking for us...even aku mengaku yg aku ni x la pandai bebeno masak....but glad to hear my hubby said "sy lebih suka awk masak drpd kita makan kt kedai"...gulp, terus berkobar2 diri ni nk masak tetiap hari...haha
Pastu aku ni kan sejenis makhluk yg suka wangi2...bila letak lilin wangi2 tu dalam rumah..dalam bilik...hubby said "dah lama sy nk wat camni, tp x buat2"... rasa suka giler bila kita tau dia pun suka!...

Anyway....marriage is sharing the beauty of love & life...quote ni aku selalu tulis kat kad kawen org...tp skrg aku tgh menikmati kebenaran kata2 ini...

Selamat bercinta kepada semua sang pencinta...hehe...niat semuanya kerana Allah, in syaa Allah lebih berkat hidup kita





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...