Friday, February 14, 2014

Wut is Happiness

Mode: Aku perlukan calculator yg lebih besar untuk aku manage betul2 24 hours/day aku

Hujung tahun hr tuh, gigih aku daftar Kelas Pengajian Dewasa....mcm kurang siuman lak pegi daftar 4 kelas, which is every night kecuali Jumaat.....eh, dah lupa ke aku ni dah ada laki? haisyyyyy!
Tapi, aku dah tanya dah laki aku, dia kater Ok jerk! huhu...
End up till today...br 3 kelas yg aku g.....tu pun ikut anak tekak aku nk g ke x! boley camtu? konon2 diri nieh dah teror giler! padahal horror! huh!!
Aku nieh, kalau time Laki aku offday, mula la liat nk g...50-50 gitew...kekadang dah siap2 ironnbaju tudung segala bagai...pastu tgk laki duk sorg kt umah...dgn umah x brp nk tidy...dgn aku x masak hape...terus moral down nk melangkah kaki...terus x jadi...
Haaaa, gitew...nampak x permainannya di situ?
Bagi aku, attending Kelas malam ni, is 1 of my pleasure! eventhongh kekadang ko rasa penat giler...tp bila dah masuk masjid tu kang, rs segar lain macam!
Klu kt umah rasa susahnyaaaaa nk buka Quran...nk baca...klu attend kelas2 ni, at least ada la jugak masa nk ngadap Quran kannnn....
Aku dulu klu dah lama x g semejid, mula laaaa rasa resah gelisah! dah g kang...solat jemaah...ht ni rasa tenang je......
Itu salah satu kebahagiaan pada pandangan aku! Kebahagiaan tu Allah titipkan menerusi ruangan hati....











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...