Wednesday, April 30, 2014

Berangan itu free of charges

Mode: Benda free, haruslah semua org suka kan?!

Sape yg x suka berangan?? Eh, menipu sangat klu ada yg ckp dia x suka berangan…huhu…bg aku yg mmg hobi no 1 berangan nieh, berangan x salah ye adik2 kakak2 abg2! Instead of….tu salah satu cara kita nk motivate ourself utk dapatkan apa yg kita nak!
Tapi terkadang berangan aku ni out of control! Time2 yg x sepatutnya berangan pOwn, aku berangan! Bahaha!
Berangan time driving nieh…..actualy bukan berangan lahhh…”terkhayal”! nieh jadik klu aku terlampauuuu pk pasal sesuatu. Nak pegi tempat lain, aku pegi drive ikut jalan lain, tu bukan perkara luar biasa….haha….dah masuk simpang sana-sini…br aku perasan!! “alamak, apsal aku ikut jalan ni?” “eh, apsal aku exit ke sini pulak?” “adoi, camne aku boleh ke sini?”…..most of the time yg tersalah jalan nieh, FOR sure aku drive sorang2! Huhu
Latest yg paling worst, bila berangan tengah masak! Huhu….nieh lagi lah duploh kali x boley blah! Sbb akak aku kemain warning…..jgn sampai hangus! Ikut spect yg mcm mak nak! Hah, mcm tu pya warning pun aku boley zassss pegi berangan jab! Padahal mata aku pandang tepat ke dalam kuali tu!
Guess wut I got!

>




<





>




<







>








Bila tangan hinggap kt tepi kuali panas, terus berangan freeee tu pegi ntah ke mana! haaa, padan muka! kbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...