Friday, March 25, 2016

Harraz's 1st fly

Mode:No more Harraz! No more!

123days, Harraz dah fly!
Amboi Harraz, umi dulu masa blaja br merasa fly tau! Tu pown Poli sponsor gitew~
Nyway ni kira percubaan utk Harraz, tp percubaan kali ni aku & laki aku merasakan ianya FAILED! huhu
Tiket flight nieh dah beli last year lagi. Masa tuh aku rasa aku masih dalam tempoh berpantang! kemain semangat nk berjalan padahal pantang pOwn x abes lagi! aptb~
Kiter fly dekat2 jerk dulu...
KUL-KBR
KBR-KUL
Fly sempena wedding kawan aku. Segan plak klu x dpt attend psl kenduri aku dulu dia dtg siap tido lagi. Keji sgt lah klu aku x attend wedding dia kan. Padahal dlm ms yg sama nk pi Pasar Siti Khadijah! Nak merayau Wakaf Che Yeh! Nak food hunting! agagagaga. Gigih laki aku book hotel kt Wakaf Che Yeh tuh...but, sad to say, hotel dia senduuuu sgt! harga mahai oi! yg nieh mmg keji!
KUL-KBR
Time nieh Harraz ok jerk. Lega hati aku. Ada couple seat sebaris aku bwk baby jugak, anak dia nangis. Dlm ht aku, Harraz baik jerk, diam jerk.
Sekali amek kau, KBR-KUL, dia ngamuk2! Sumer dlm flight usha wehhhh! #malumaknak.
Siap akak yg duk sebelah aku mintak tlg pegang, but Harraz still refused to quiet!
Oh Harraz, why u do this to Umi? Why Harraz, Why?
Tuh citer flight....citer hotel lagi horror! Nasib baiklah kiter kat sana tuh 1 malam je nak! klu x, x tau lahhhhh....dia nak buai jugak tau x! gigihlah umi & daddy acah2 jadi tiang buai...duk hayun lah dia dalam kain batik. Kejab je nak....ada la dlm 5 minit kot. Lepas tu kitorang gilir dukung enjut2 sampai pagi! ohmai anakku! help help!
Sudahnyer laki aku dah x de mood nak meround wakaf che yeh dah anak dia mcm tuh! agagaga!

End of trip, Umi & Daddy menyimpulkan, tunggu Harraz turn 1 year, baru kita travel lagi okeh...
.....tetiba beberapa hari lepas balik tuh, dedua plan nk pi travel lagi...hahaha! dasar x pernah serik! terus lupa sakit2 pinggang dukung Harraz sambil enjut sampai ke pagi tu eh? sesuatu sgt!

2 comments:

  1. Harraz masuk buai ko?? Hehehhe...bapo kali round wakaf che yeh hehehe

    ReplyDelete
  2. Skrg tgk mood dia...x meround sgt...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...