Thursday, July 21, 2016

Baju Raya Harraz Hilang

Mode: Frust betul cari baju x jumpa! redha jelah...


Comel nyer hrrz pakai baju nieh...
Ni pun beli ms sale okbb...dapat ler murah sikit...
Tu pun terbeliak bijik mata klu tgk rege sebenar!
Apeke mahai sgt baju bebudak oi!

Actually baju nieh utk umo 2y...tp just fit hrrz...
Amboi, kemain membesar bagai johan anak umitchu (read:umi tu)...

Balik dari kg lepas raya hr tuh, laki aku yg unpack baju...
Ada 2x kot dia tye, mana baju nieh...
Aku cakap ada...tu tgh sidai tuh!
Kompiden harus tahap tertinggi tanpa menoleh kirikanan.
Alkisahnya, ms siap2 nk g openhouse, punyalah mencari baju nieh...
Sedihnya dah hilang!
Dahlah hrrz ensem sgt klu pakai baju nieh...agaga
Aku siap cari2 kat tempat baju laki aku...siap dia kuakan habis baju dia, still x jumpa.
Aku igt, baju nieh mcm aku hanger, but still missing!
Sorry hrrz, salah daddy umi la ni...
Redha jela hrrz pakai baju lain yg x brp ensem on that day.

2 days after kot...
Aku intai2 lah kat tingkap, kot2 nampak baju hrrz jatuh ke bawah ker...
Jengah punya jengah, ketepi ketengah area tingkap tuh...tersingkap lah langsir tingkap tuh...
Tadaaaaa, disitu rupanya baju nieh ter hanger dgn rapi! adeh~
Bila tunjuk kat laki aku, dia jeling2 jerk guna ekor mata dia...hahaha

Sekian, cerita baju hrrz yg hilang!
Jgn nk mamai2 sgt yer umi hrrz!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...