Sunday, August 21, 2016

Menangis dan aku berpisah tiada

Mode: Aku rasa ada urat nangis dah terputus masa bersalinkan Harraz

Uols, aku x paham lah...
Dah aku nieh kenapa eh?
Selalu pepagi masa masuk opis, aku akan amek mood tgk apa yg jalan kat newsfeed fb...by that time, sila sediakan tisu sebab kejab2 lepastu mulalah mata merah mcm baru tgk drama tamil *sigh

Pastu hari tu, ms dah nk sampai opis, laki aku bukak radio era kot....ada ulangan yang mix double masuk final Olimpik. Boleh x time tu airmata bergenang! eh ko apehal bukan ko pun yg main mix double tu! adoiyai! dahlah dalam kete tisu nun jauh atas dashboard belakang....agagaga

Ko rasa aku sejenis psyco ke psycology ke camne? haha
Kelakar pun ada.
Rasa ngok pun ada.
Tu dahla cermin kete x bertinted!
Dah kalu org sebelah-menyebelah tengok ko tetiba nangis kat traffic light camne? haaaa sudah! kang ada yg cakap kot2 ko bergaduh lakibini ke hape! haha

Kemon la gais, ni bukan aku sorang jerk yg camni wehhh...
Nah2 aku bagi evidence...


See, bukan aku sorang jerk yg sedey2 tau!
Kami semua terharu!! Malaysia masuk Final!
Gud Luck Malaysia!! 
Okbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...